08 Disember 2009

Salam Perkenalan 1Malaysia buat semua...

Assalamualaikum & salam 1Malaysia,

Terlebih dahulu izinkan saya memulakan bicara ringkas ini dengan ucapan salam perkenalan buat semua blogers. Blog ini diwujudkan dengan nama 1Malaysia macam-macam ada bertujuan mengenengahkan pelbagai peristiwa yang berlaku disekeliling kita dalam kehidupan seharian kita dan tidak kira di mana saja kita berada.

Saya akan memaparkan pelbagai peristiwa dan pengalaman yang dilalui untuk tatapan semua sebagai bahan ringan yang berimformasi. sekiranya bahan ini berguna, ambillah untuk dijadikan pedoman.

Saya akan menyelitkan pelbagai ruang seperti berita semasa, lokasi gerai-gerai makanan dan minuman popular yang saya kunjungi sebagai satu kaedah mempromosikan produk rakan-rakan, tempat-tempat menarik yang telah saya kunjungi dan pelbagai ragam masyarakat yang bakal ditampilkan.

Sebagai permulaan, sekiranya ada komen dan cadangan bolehlah diajukan kepada saya untuk dikongsi bersama.

Sekian dahulu buat kali ini.

Daripada penulis,

1Malaysia macam-macam ada...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan